SQUID & SSL

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Středa Prosinec 6 14:10:55 CET 2000

Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> zdravim ..

Take ...

> metodou PO ( pokus / omyl ) som vysledoval, ze squid spojenia na SSL server
> vracia s hlaskou  REDIRECT a nasledne sa klient pripaja priamo na port 443
> na https serveri ..

Jste si tim jisty ? Ja myslim (jsem dokonce dooost presvedcen), ze SSL
pres SQUIDa jede ne pres hlasku REDIRECT, ale pres CONNECT a samozrejme
provoz se tvari ze jde primo z toho squidu (otestovano i pres
"tunelovani" SSH skrz squida), coz podle me Vas problem resi.

	Jarda Stribrsky

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !