SQUID & SSL

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Prosinec 6 14:18:11 CET 2000

> metodou PO ( pokus / omyl ) som vysledoval, ze squid spojenia na SSL server
> vracia s hlaskou  REDIRECT a nasledne sa klient pripaja priamo na port 443
> na https serveri ..

No ja ti neviem. Neprerabal si nieco v konfigu ?
Lebo u nas odjakziva je vsetko oseknute a von sa da ist jedine cez proxy.
Resp. na HTTP to je squid a ide to bez problemov(aj rozne verzie).

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2