SQUID & SSL

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Prosinec 6 14:36:04 CET 2000

:> > > metodou PO ( pokus / omyl ) som vysledoval, ze squid spojenia na SSL server
:> > > vracia s hlaskou  REDIRECT a nasledne sa klient pripaja priamo na port 443
:> > > na https serveri ..
:> >
:> > No ja ti neviem. Neprerabal si nieco v konfigu ?
:> > Lebo u nas odjakziva je vsetko oseknute a von sa da ist jedine cez proxy.
:> > Resp. na HTTP to je squid a ide to bez problemov(aj rozne verzie).
:>
:> asi si nepostrehol, ze tu bol spominany redirect, ktory spravil squid a tym
:> padom spojil akoby napriamo klienta s jeho browserom a cielovy server..
:>
:> samozrejme toto plati pre https, pretoze by bolo proti zasadam protokolu
:> ak by sa spojenie vybavovalo sprostredkovane...

lenze co s tym .. nie je to u mna zelana featura .. :-{((

nechcem, aby squid pakety rozbaloval a opat balil (tu teoriu tu ktosi minule
rozoberal a zda sa mi scestna), ale bol by som rad aspon keby ich proxoval,
t.j VSETOK traffic by siel cez squida ..

nema to niekto nejako vyriesene ? ( pripadne aspon hint )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying