SQUID & SSLt

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Prosinec 6 15:36:58 CET 2000

> :> Sprav si konfiguracny subor pre prehliadace. Tzv.
> :> proxy-automatic-configuration-script. A ten vystavis na nejakom WWW
>
> mam .. a co spravim s debilom, ktory si mysli, ze je mudrejsi a nastavi si
> to lepsie ?

Hm.... to mas tak. Vtedy je panom klientskej stanice on :-)
Ale pokial sa jedna o windowsi, tak cez Active Directory by sa malo dat
nastavit to, ze klient si nebude moct menit nastavenia proxy.
Samozrejme to najprv chce nieco nainstalovat na klientsku stanicu.
Vela toho neporiesis pokial sa jedna o zakaznika.

Dalsie riesenie je aby vsetci liezli na terminal server, kde ich budes
menezovat. Moze to byt windows alebo Citrix na Unixe, alebo aj Xterm
protokol. Ale to uz rozpravam o takych veciach do ktorych sa
nikto(rozumny) nebude pustat kvoli uzivatelovi, ktory si
mysli(hmm...mysliaci uzivatel :-))

Ostatnym sa ospraveldnujem ze som sa rozpisal, ale mozno ako inspiracia to
pomoze niekomu.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2