konfigurace pc pro mysql

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Prosinec 6 16:49:40 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000, Jan Stary wrote:

> Minimalni: ja mam Intel Pentuim II, 100Mhz, 24MB RAM, RH6.2,
> a MySQL-server a -klient ve verzi vykytujici se na RH6.2 (rpm)
> a chodi to.

Mysql mi chodilo i na pocitaci se 12 MB, ale mel jsem tam jen par desitek
stranek pripravenych pro dynamicke generovani. Kdyz nam nereknete, jak
velkou databazi tam budete mit, tak to nemuzeme ani odhadnout. Ale pri
dnesnich cenach pameti bych to dimenzoval tak velikost pameti=misto
zabrane daty v adresari /var/lib/mysql, samozrejme s vyhradou TB databazi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.