konfigurace pc pro mysql

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner na cesnet.cz
Středa Prosinec 6 15:14:47 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000, Dan Ohnesorg wrote:

> Mysql mi chodilo i na pocitaci se 12 MB, ale mel jsem tam jen par desitek
> stranek pripravenych pro dynamicke generovani. Kdyz nam nereknete, jak
> velkou databazi tam budete mit, tak to nemuzeme ani odhadnout. Ale pri
> dnesnich cenach pameti bych to dimenzoval tak velikost pameti=misto
> zabrane daty v adresari /var/lib/mysql, samozrejme s vyhradou TB databazi.

Mam s tim sice zkusenosti jen z OS/2 -- ale mam Celeron 533 MHz, 128 MB
RAM, nejvetsi tabulka v nejvetsi databazi ma vice nez milion zaznamu, na
disku to zabira vice nez 365 MB, tabulky mam indexovane podle vseho, co mi
pripada rozumne a i komplikovany join se vyresi velmi rychle. Nekdy je
ovsem vhodne zvysit prioritu mysqld.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner na mbox.cesnet.cz  or  wagner na icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/