OT:SYN FLOODING

Středa Prosinec 6 17:42:47 CET 2000

On Wed, 6 Dec 2000, Martin Mačok wrote:

> Scanovani je LEGALNI a legitimni.
> 1) Kazdy ma pravo scan provest a kazdy administrator ma pravo na takovy
> scan jakkoliv reagovat. Na obojim neni nic spatneho ani neslusneho.

Je to legalni a legitimni asi jako prochazet se po cizim baraku a zkouset
kliky, jestli nejsou nejake dvere odemcene. A stejne jako v teto analogii
to muze byt cinnost nezavadna (hledam nekoho, kdo by mi mohl pomoci) i
predehra k necemu trestnemu (hledam neco, co bych mohl ukradnout).

Co se tyce "jakekoli reakce", tak si myslim, ze vzit brokovnici a jit
podezreleho zastrelit asi neni moc adekvantni. Nejlepsi je asi se moc
nevzrusovat, i kdyz obcas nemusi byt od veci poslat smerem
k pravdepodobnemu vinikovi strizlive formulovanou stiznost, protoze neni
tak neobvykle, ze 1. na ten stroj se jim nekdo naboril a oni o tom vubec
nevi, 2. blbnou tam nejaci nedospeli jedinci, ktere je vhodne zavcas
pedagogicky klepnout pres prsty, nez provedou neco daleko horsiho.