OT:SYN FLOODING

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Prosinec 6 18:00:30 CET 2000

> Je to legalni a legitimni asi jako prochazet se po cizim baraku a zkouset
> kliky, jestli nejsou nejake dvere odemcene. A stejne jako v teto analogii
> to muze byt cinnost nezavadna (hledam nekoho, kdo by mi mohl pomoci) i
> predehra k necemu trestnemu (hledam neco, co bych mohl ukradnout).

Myslite, ze je neslusne se takovymto zpusobem podivat, jakou uroven ma nejaky
server pro porovnani vysledku se svym vlastnim servrem? To mi prijde normalni.
Je to jako se podivat sousedovi na auto, jake ma brzdy, zda bubnove, nebo
kotoucove. Zjistim, jake brzdy ma, ale nic to nevypovida o tom, jestli chci
souseda zabit v jeho aute, nebo ne.

S pozdravem, Libor Chocholaty