GTK (Gnome) - vyber pomoci SHIFT (Igloo, Gftp)

David Kalita xkalitad na den.sin.cvut.cz
Středa Prosinec 6 22:18:25 CET 2000

Dobry den

Chtel jsem se zeptat - jestli nekomu funguje vyber souboru pomoci SHIFT
(napr v IglooFTP). Autor mi totiz napsal, ze tato vlastnost je
implementovana. Ale kdyz chci vybrat soubory treba (2-10) tak to sice
vysviti, ale pak to nic neudela. Gftp mi zahlasi, ze musim vybrat aspon
jednu polozku (pri mazani) a pritom jich mam vybrano plno.

Funguje mi jen vyber pomoci CTRL. Moh by me nekdo potvrdit ci vyvratit -
co jsem tady napsal. Docela mi to vadi. Kdyz musim neustale klikat.

Diky moc
--
			David Kalita
			xkalitad na sin.cvut.cz