XFree86 4.0.1 a fonty

David Sumsky xsumsky na mail.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 7 09:49:24 CET 2000

Ondoej Macek wrote:

> Dobry den
>
> Nainstaloval jsem si XFree86 4.0.1 a vypada to, ze kdyz to ma zobrazit
> nejaky text, tak si to mysli, ze ten text bude delsi, nez ve skutecnosti
> je. Napr. menu jsou o mnoho sirsi, nez polozky v nich zobrazene a pod.
> Rekl bych, ze to zavisi na konkretnim fontu, ale mozna i na grafickem
> toolkityu. Pouzivam Debian 2.2 + Helix Gnome.
>
> dekuji
>
> Ondrej Macek
> xmacek na fi.muni.cz

No, ja bych se nejdrive zkusil podivat na font v .gtkrc a trochu si s nim
pohrat (zmenit ho, smazat ho).
Pokud to nepomuze, smazte .gtkrc (--> defaultni nastaveni) a zkuste to
znovu.
A pak je tady jeste moznost upgradovat na vyssi verzi GTK. Mel jsem podobny
problem, upgrade na GTK verze 1.2.8 to vyresil
(starsi knihovny maji v sobe nejakou chybu ?!?)