qmail vs. courier-mail

Filip Jirsák filip.jirsak na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 7 12:30:34 CET 2000

Omlouvam se, jestli to posilam podruhe, ale Centrum me odhalsuje
nejak prilis casto...

Courier-mail jsem objevil asi pred tydnem, takze ho take neznam.
Proto jsem se ptal - jestli ma nekdo zkusenosti, pripadne jestli
nekdo nevi o nejakych bezpecnostnich problemech. Vim, ze QMail je
spicka, ale myslim, ze neumi ESMTP, neumi dorucovani vice mailu v
jednom spojeni, neodmita spatne adresy rovnou behem SMTP spojeni,
ale az dodatecne apod. a myslim, ze uz se dale nevyviji. Proto me
courier-mail zaujal - vyse popsane resi, dorucuje do maildiru,
umoznuje psat moduly pro autentifikaci (ale je v C++ :-( ). Ted
mam na serveru sendmail :-( a chtel jsem prejit na qmail, ale
kdyz jsem objevil courier-mail, docela me zaujal. Pridam jeste
adresu, pokud by to nekoho zajimalo:
http://courier.sourceforge.net/

Filip Jirsak

> Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
> Komu: <linux na linux.cz>
> CC:
> Datum: Wed, 6 Dec 2000 16:04:09 +0100
> Předmět: Re: qmail vs. courier-mail

emailovych

> Fajn, ale ja radeji Exim. Proc? Protoze se mi v qmailu
nepodarilo zavrit

K chatování je tu http://www.XChat.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz