qmail vs. courier-mail

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Prosinec 7 13:06:52 CET 2000

Dobry den,

Jaroslav Lukesh wrote:

> Ty metody spocivaly ve vyjmenovani domen v /var/qmail/...neco(nepamatuji)
> anebo asi 2 plne radky dlouhy zaznam v hosts.allow pro tcpserver. Ani
> jedno, ani druhe, ani oboje dohromady, nefungovalo ke spokojenosti. Fakt
> taky je, ze to byl RH4.2 a v podstate NIC noveho tam prelozit neslo.

To je zvlastni, ja mam dojem, ze tcpserver nikdy nepouzival
hosts.allow??? Muze to nekdo upresnit/potvrdit/vyvratit?

Alespon co jsem s nim zacal ja, tak vzdy pouzival specialne
generovany soubor, ktery se vygeneruje z onoho /etc/tcp.smtp (v
RH to bylo /etc/tcp*/*smtp* (ted uz presne nevim)) Na tohle se
postve kompilator (tcprules) a pak je mozne tato pravidla
vyzkouset pomoci tcprulescheck.

Ale mate pravdu: neni to tak trivialni a na zacatku jsem s tim
mel taky svoje problemy... Ale tehdy pomohl pan Petr Novotny :-)

> Zdravi
>
>              Jaroslav Lukesh, K-net

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72