qmail vs. courier-mail

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 7 12:41:27 CET 2000

| Odesílatel: Jan Marek <jmarek na pf.jcu.cz>

| Ja mam na serveru qmail a nemam se spamery problemy. Jak jste
| poustel qmail-smtpd? Delal jste to pres tcpserver? Ja mam soubor
| /etc/tcp.smtp takto:
|
| romeo:/etc# cat tcp.smtp
| 127.0.0.1:allow,RELAYCLIENT="" # Muzu posilat ven z localhostu
| 160.217.:allow,RELAYCLIENT=""  # Tehle podsiti delam relay
| :allow                         # Vsichni ostatni mohou dorucovat
| pouze postu me

pres standardni /etc/rc.d/init.d/qmail, kde je (snad) vse co je treba.

Zkousel jsem jinou metodu (dve), ale odkaz na ne jsem uz nemohl najit, zato
jsem nasel tuhle vasi metodu. Priste ji vyzkousim, ted uz neni kde.

Ty metody spocivaly ve vyjmenovani domen v /var/qmail/...neco(nepamatuji)
anebo asi 2 plne radky dlouhy zaznam v hosts.allow pro tcpserver. Ani
jedno, ani druhe, ani oboje dohromady, nefungovalo ke spokojenosti. Fakt
taky je, ze to byl RH4.2 a v podstate NIC noveho tam prelozit neslo.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications