Smazani partition tabulky

David Sauer davids na penguin.cz
Pátek Prosinec 8 07:01:57 CET 2000

In article <90p49l$1rcq$1 na ns.felk.cvut.cz>, "a" <a na a.a> wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> potrebuju zachranit!!! Chtel jsem nainstalovat nove stare Winshity 95 a
chyba.

> Tak jsem dal vytvorit novy dosovy odil, on me upozornil, ja jsem si to
> precetl, ale porad jsem myslel, ze ho udela z prazdneho mista. No a asi
> jsem se zmylil. SMAZAL ASI CELOU PARTITION TABULKU toho druheho disku.
>
> Jdou nejak zahranit nektera data????? Hlavne neco pod linuxem. Jak mam
> postupovat?

particie by mela zacinat na hranici cylindru a na nejakem offsetu je
znacka ext2 filesystemu "E2F." (presneji dokumentace). Hledat lze ale
i podle priznaku partition "55AA" (mozna "AA55"). Kdysi jsem zachranil
850MB disk vyhledanim techto znacek (trvalo mi to cca 5 hodin). Az
ziskate udaje o zacatku jednotlivych partition, lze rekonstruovat part.
table. Neni to jednoduche a offset dat se lisi je-li to primary nebo
logicky oddil, chce to dokumentaci.
   Ale kdysi jsem videl v konferenci odkaz na nejakou formu v Brne, ktera
se zachranou dat z disku zabyva.
 Z sw bych doporucil fdisk, dd a nejaky program na hledani zacatku
partition - ja jsem si neco napsal sam.

				David Saue