Smazani partition tabulky

a a na a.a
Čtvrtek Prosinec 7 23:51:46 CET 2000

Zdravim vsechny,

potrebuju zachranit!!! Chtel jsem nainstalovat nove stare
Winshity 95 a musel jsem nekde sehnat mista. Na jednom disku mam
win2k a na druhym linux a dosvou fat partition. Udelel jsem na ni
misto a nabootoval z diskety. Winy samozdreme nesly nainstalovat,
nejaka hlaska, ze ten oddil disku neni bootovatalnej (!). Tak
jsem si hral chvili s fdiskem pod dosem, ten me ignoroval uplne.
A pak jsem presel na fdisk pod linuxem.

Zkousel jsem prvne nastavit aby z toho oddilu pro winy bootoval,
winy opet nesly naistalovat. Pak jsem myslel, ze udelam z volneho
mista dalsi odil a snad uz to konecne naistaluju :-((((

Tak jsem dal vytvorit novy dosovy odil, on me upozornil, ja jsem
si to precetl, ale porad jsem myslel, ze ho udela z prazdneho
mista. No a asi jsem se zmylil. SMAZAL ASI CELOU PARTITION
TABULKU toho druheho disku.

Jdou nejak zahranit nektera data????? Hlavne neco pod linuxem.
Jak mam postupovat?

Za vsechny rady moc diky.

S pozdravem Martin Sebela