Zdrojaky KDE2

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Pátek Prosinec 8 08:33:26 CET 2000

# 	Dobre, mam myslim jeden podstatny argument pro Desktopy - je hezke, ze
# fvwm jsem schopen nastavit temer tu samou funkcnost co v GNOME/KDE, ale
# kolik uzivatelu se vyzna v fvwm.conf a hlavne za jakou cenu. Mozna ze
# vyvoj sel dal, osobne jsem na KDE presel (cca pred 1.5 rokem) prave z
# teto cesty: twm -> fvwm -> fvwm95 (to bylo zuzo, ale pouze na silnem
# stroji), proto jsem si dovolil oponovat.

Zdravim,
  tak si pustte WindowMaker a uvidite jaky ma konfigurak. Muzu tvrdit, ze
je to neco jako ma GNOME/KDE. Samozrejme, tam nejsou "voloviny" typu
nastaveni CD-ROM, atd. Mne slo jenom o to zjistit, proc, krome toho, ze to
po prvni instalaci vypada jak nepodareny windows (no flame, please, mame
temata, atd.) to vetsinou pouzivate, resp. co to nabizi tak uchvatneho,
ze mu _zaplatite_ dan ve forme HW ci cekani nez ten kolos neco udela?

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

   Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO) // ICQ 64746424 // Phone 0603-167911
     http://www.ipex.cz/~vojta                   mailto: vojta na ipex.cz

       GCS d? s+: a-- C++ SL++++ P+ L++++ E--- W+ N+ K w--- O- M- V-
         PS+ PE Y+ PGP++ t 5? X R tv- b+++ DI? D G+ e+ h-- r++ x?