Zdrojaky KDE2

Pátek Prosinec 8 09:27:18 CET 2000

> temata, atd.) to vetsinou pouzivate, resp. co to nabizi tak uchvatneho,
> ze mu _zaplatite_ dan ve forme HW ci cekani nez ten kolos neco udela?

	Ja ne ale vetsina uzivatelu - proste to, ze to vypada jako system na
ktery jsem zvykly (vsichni zacali u Xeroxu a v soucasne dobe vsechna
moderni GUI skutecne nabizi srovnatelny komfort) a s kterym mozna umim
delat...

	Ja Vam neodpovim, proc lidi jiz 15 let podporuji MS kupovanim jeho
sqele MS Windows, kdyz na nej vsichni nadavame? Kdyby kupovaly
stabilnejsi (ac mozna na zacatku drazsi) alternativy, pak by ty drahe
UNIXy davno nebyly drahe UNIXy a MS by skoncil u MS DOSu (Office by
nebylo, protoze by nebyly masove rozsirena MS Windows). Vse je to kdyby
kdyby - sebelepsi system je na nic pokud nema zivnou pudu... Linux pred
7 lety byl take jen pro nadsence a jiny o nej neskrtl - chybela zivna
puda, ktera se zacina budovat...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno