Zvuk pro Intel 810

Martin Blazek blazek na podkova.cz
Pátek Prosinec 8 08:48:04 CET 2000

 Mate nekdo zkusennosti kterak rozchodit zvukovou kartu "Onboard" na boardu
 Intel 810?

 Stalhl jsem si kernel 2.2.17, ktery ji ma podporovat ale po prelozeni a
 zavedeni teto karty jako modulu mi byla vypsana cela stranka chyb, ze nelze
 pouzivat AC'97...Pri tom se z bednicek ozvalo prasknuti, takze se o neco
 pokusil, ale karta nehrala. Zklamala mi autodetekce 'sndconfig', ktera mi i
 v teto verzi kernelu hlasi, ze neni podpora...

 Po neuspechu s kernelem jsem si stahnul Alsa-projekt. Po nainstalovani a
 celkem bezproblemovem zavedeni modulu pro tuto zvukovku se mi stejne
neozval
 zadny zvuk.

 Prelustil jsem nekolik desitek stran ruznych HOWTO,avsak vsechny pokusy
 zatim vysly naprazdno. Nejsem sbehlym uzivatelem linuxu a tak se obracim
pro
 radu do konference, protoze po 14 dnech usilovneho zkouseni a prohledavani
 internetu jsem jiz tak trochu bezradny...

 Dekuji za jakekoli rady,jak rozchodit zvuk s Intelem 810 onboard...

 Martin Blazek