menici se prava u zvukovky

Sobota Prosinec 9 11:51:59 CET 2000

On Fri, 8 Dec 2000, Vraník Petr wrote:

> u /dev/audio /dev/mixer /dev/midi a /dev/dsp se mi automaticky
> nastavuji prava na root:sys

Mohou to delat nektere aplikace nebo pri prihlaseni/odhlaseni uzivatele na
konzoli (/etc/security/console.*), pripadne pak linuxconf. Linuxconf se
zrejme automaticky spousti pri startu, takze ho pomoci ntsysv vypnete
(nebo ze setup) nebo v linuxconfu nadefinujte prislusna prava, aby je
nevracel na nejake defaultni hodnoty.

--
                        Milan Kerslager