Zdrojaky KDE2

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Prosinec 8 09:23:06 CET 2000

On Thu, Dec 07, 2000 at 02:46:39PM +0000, Robert Vojta wrote:
> # 	Technicka - Windows 3.1 mi na PII 265MB pameti a LVD discich startuji
> # tak, ze nestiham sledovat... je to argument? WindowMaker a fvwm ve sve
> # dobe byly take pomerne obludy (o OpenLooku nemluve) oproti napr. twm -
> # je to vsak argument? Je KDE ci GNOME ci CDE ci cokoli jineho spatne,
> # kdyz startuje tak rychle jako zminovane nastroje pred 3-4 roky?
>
> Zdravim,
>   to sem nerekl, mne by jenom zajimalo kolik lidi pouziva featury co
> "nabizi" KDE, GNOME, atd. ze jim nestaci neco mnou zminovaneho. Resp.
> [...]

Mno, za KDE nemuzu mluvit, neb jsem ho uz asi 3 roky nezkousel, ale GNOME
pouzivam. Napriklad si uz skoro nedovedu predstavit X-y  bez appletu a
konfigurovatelnych panelu... ale stejne nejvic featur je obsazeno v knihovnach

Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/

Pomoz svemu priteli alespon tichem. (arabske prislovi)