Zdrojaky KDE2

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pátek Prosinec 8 10:03:25 CET 2000

Petr Tomasek wrote:

> Takovych docela  nenapadnych, kterych ovsem kazdy vyuziva (typu gnome-config,
> resp. GConf

a kvuli tomu se system krouti v krecich GNOME. Aspon ty moje se
kroutily, a to nejsou zadny pomaly (ale ani extra rychly) compy (Celeron
300 a Celeron 400 s 64MB RAM).
Zrovna GConf nebo gnome-config nebo jak se to presne jmenuje me vzdycky
dostal castokrat system do stavu blizkyho smrti. Narocnejsi aplikaci
jsem dlouho nevidel.

> Ale programovat by se me je nechelo :))

proc? Naprogramovat applet pro WindowMaker neni zadnej problem, peknej
funkci applet se da napsat na par radku.

> Hehe.. tak to ja zas kdyz si  jednou za cas pustim X-y mam rad, kdyz se to aspon
> trochu hybe :)) Samozrejme, ze na obycejnou konzoli to nema ;)

Nevim proc degradovat vykon pocitace instalaci desktopovych systemu,
kdyz je nepotrebuju. Mel jsem FVWM & FVWM2 (ty byly v pohode, ale blbe
konfigurovatelny), mel jsem KDE (to jeste bylo snesitelny), mel jsem
GNOME (to uz bylo dost nesnesitelny), ted mam Window Maker a nic mi
nechybi - je to rychly, maly, nenarocny, flexibilni, vyborne
konfigurovatelny, je pro to rada vybornych appletu, ktery v KDE ani
GNOME nejsou (pokud jsem stacil porovnavat).
Vykon pocitace si setrim pro aplikace ne pro desktop. Na mym pocitaci
jeste prezivaj Windows 98 a kdyby byly 3.11 jeste dnes pouzitelny, tak
je tam mam, protoze 95/98/NT/2000 jsou zas jen zrouti systemu. A kupovat
si drahej HW jen kvuli tomu, abych byl schopnej si pustit desktop? Co to
je za filozofii? Ta pochazi z Redmontu.

Edas