Zdrojaky KDE2

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Pátek Prosinec 8 13:06:51 CET 2000

Martin Edlman pise:

> a kvuli tomu se system krouti v krecich GNOME. Aspon ty moje se
> kroutily, a to nejsou zadny pomaly (ale ani extra rychly) compy (Celeron
> 300 a Celeron 400 s 64MB RAM).

> Zrovna GConf nebo gnome-config nebo jak se to presne jmenuje me vzdycky

GConf je knihovna, ktera zapisuje a cte konfiguraci do a ze souboru. Pomala
rozhodne neni.

gnome-config je shellovy skript, ktery vraci potrebne prepinace pro kompilator
(napr. `gnome-config --cflags --libs bonobo`)

> dostal castokrat system do stavu blizkyho smrti. Narocnejsi aplikaci
> jsem dlouho nevidel.

Nemate na mysli gnomecc (aka gnome control center)? Nic moc aplikace, ale
pokud se v gnome moc nevyznate umozni vam konfigurovat vse na jednom miste.

Ne, Gnome je knihovna zalozena na:
* sjednoceni GUI a ulehceni jeho tvorby (glade) -- napr. "odtrhavaci menu" jsou
  cool.
* objektech a jejich spolupraci (gnorba, bonobo). -> napr. zminovane appletky.
* dalsi utility usnadnujici zivot

> proc? Naprogramovat applet pro WindowMaker neni zadnej problem, peknej
> funkci applet se da napsat na par radku.

A jak treba zajistite, ze vas appletek bude podporovat Drag&Drop, bude si v
pripade potreby spoustet jine aplikace (a pokud jiz bezi vyuzije stavajici)?

> Nevim proc degradovat vykon pocitace instalaci desktopovych systemu,
> kdyz je nepotrebuju. Mel jsem FVWM & FVWM2 (ty byly v pohode, ale blbe
> konfigurovatelny), mel jsem KDE (to jeste bylo snesitelny), mel jsem
> GNOME (to uz bylo dost nesnesitelny), ted mam Window Maker a nic mi
> nechybi - je to rychly, maly, nenarocny, flexibilni, vyborne
> konfigurovatelny, je pro to rada vybornych appletu, ktery v KDE ani
> GNOME nejsou (pokud jsem stacil porovnavat).

A vite o tom, ze Gnome neni zadny window manager a zrovna WindowMaker
obsahuje podporu pro Gnome? :-))

--
                                                 David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-