jaky filesystem pro soubory >10G & RH6.2?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Prosinec 8 10:35:05 CET 2000

On 6 Dec 2000 11:05:19 +0100, Jan Marek wrote:

: Ja bych se tedy Yenyi zastal: rekl bych, ze si proste vsimnul
: (stejne jako asi mnoho jinych), ze si SuSE dela z konference
: bezplatnou reklamu (nebo ze by SuSE alespon sponzorsky podporila
: CZLUG?).

Ale no tak... Povedat, ze "produkt firmy, ktorej som zamestnancom,
to vie" sa predsa neda brat ako zneuzitie konferencie na reklamu.
Vzdy lepsie, pokial tu o Pavlovi kazdy vie, ze vo vztahu k SuSE
nie je nestranny, ako keby sa tvaril strasne nezavisle a postrkoval
SuSE z takej pozicie.

Zdravi
--
                                       Stano