ANNOUNCE - zvukova karta Zoltrix Nightingale je dodávána s ovladaci pro Linux

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Prosinec 8 11:00:00 CET 2000

On 6 Dec 2000 10:58:36 +0100, Kodet Jaroslav wrote:

: %subj% je povazovan  za Rolls-Royce mezi levnymi PCI zvukovkami

Vie ten driver vyuzit vsetky jej moznosti (t.j. aj nieco
ine ako obycajne prehravanie wav-ov, napr. tu 128-hlasu
polyfoniu)? Je open source? Je aj pre nove jadra?
Vie to full duplex cez digitalne vstupy/vystupy?
Atd. atd. - zaujimal by ma blizsi popis.

: Deklarovany odstup signal/sum 120 dB

Pokial je 16-bitova, toto je technicky nezmysel - kvoli
kvantizacnemu sumu vysledok nemoze byt lepsi, ako 96 dB.
A pokial mysleli analogove casti, v prostredi pocitaca
v takyto odstup uz vobec neverim - to chce trochu ine
postupy, ako su realizovatelne na karte za necelu tisicku.
Mal som raz tu cest nahanat mikrovolty po jednom zariadeni,
je to skutocne zabava :-)

Zdravi
--
				Stano