ANNOUNCE - zvukova karta Zoltrix Nightingale je dodávána s ovladaci pro Linux

David Belohrad belohrad na isibrno.cz
Pátek Prosinec 8 16:16:21 CET 2000

Zdravim,
prave tu zvukovku mam pred sebou. jsou to 2 krabice, 1 je zvukovka, jedna se v
podstate o nejakou formu cmi8730 + vystupni filtry.
konektory to ma opravdu pozlacene, je k tomu cd, kde jsou zdrojaky od driveru
+ tgz verze. ale v podstate se asi jedna o upgrade driveru
cmpci.o z linuxu. co se tyce toho odstupu, pisou analog>85dB (hodnoverne,
rekneme), spdin/out 120dB coz by take odpovidalo, protoze pisou ze ten
prevodnik neni 16bitu ale 24.
d.