OT:SYN FLOODING

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Prosinec 8 13:30:11 CET 2000

On Fri, Dec 08, 2000 at 01:17:49PM +0100, Tomas Kudlac wrote:

> pardon, moja ruka bola rychlejsia ako mysel, to moje tvrdenie sa
> tykalo predchadzajucej diskusie o trojanoch. Teda malo zniet ze (IMHO)
> neda sa postavit system ktory zarucene odhali neznameho trojana.

Ale da se postavit system a zajistit jista uroven chovani uzivatelu, kdy
takovy super novy trojan bude uplne na houby a k nicemu ... do systemu
se bud vubec nedostane, anebo se do nej dostane, ale nebude spusten,
anebo se do nej dostane, bude spusten a nebude fungovat ...

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//