OT:SYN FLOODING

Tomas Kudlac tomas.kudlac na pobox.sk
Pátek Prosinec 8 13:43:47 CET 2000

> Ale da se postavit system a zajistit jista uroven chovani uzivatelu, kdy
> takovy super novy trojan bude uplne na houby a k nicemu ... do systemu
> se bud vubec nedostane, anebo se do nej dostane, ale nebude spusten,
> anebo se do nej dostane, bude spusten a nebude fungovat ...

To som nikdy netvrdil. Uz som raz pisal ze primerane zabezpecenie
firewallu, vnutornej siete a bezpecnostna politika moze dost pomoct.

Suhlasim ze taky system sa da postavit, ale vo vela pripadoch by bol
nepouzitelny. Ked sa ma s nim robit tak musite povolit ludom pouzivat
nejakeho napriklad Outlooka. A tam sa celkom lahko moze objavit nejaky
dalsi sposob ako trojana do tej siete dostat.

--
Tomas Kudlac