Format odpovedi

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pátek Prosinec 8 14:59:17 CET 2000

Aha, tak takhle to vzniklo.
Diky za upozorneni.

Potiz je v tom, ze nekteri klienti vam nedaji jinou moznost, naz psat
odpovedi takto. Nevim, zda REPLY upravuje nejake RFC (nedival jsem se).

Ja osobne v praci pouzivam klienta z Lotus Notes (groupware) a ten Vam
jinou moznost neda. Jak se tak divam do konference, nejsem sam. Bohuzel.
Omlouvam se vsem za tento format (prvni muj text odpovedi a pak puvodni
zprava). Mozna az novejsi verze Lososu.

Michal Vymazal

> Nevim, co mate na mysli "slusnym odpovidanim". Nemam ten pocit, ze
> bych nekomu nadaval, ponizoval jej, zatracoval a tak podobne. Ovsem,
> ani nemam pocit, ze Vy jste do debaty prispel necim uzitecnym. Chtel
> bych podekovat vsem, kteri prispeli svymi napady.

Mezi pravidla patri ocitovat mail, na nejz odpovidate a teprve za tuto
citaci umistit svuj komentar. Jen jsem tu debatu sledoval a Vase
prispevky na me pusobily dost zmatecne, neb jsem se
neorientoval, na ktery mail vlastne odpovidate.
S pozdravem Martin Chaloupka