apache 1.3.14 + mod_czech 1.3.12

Vitezslav Samel samel na mail.cz
Úterý Prosinec 12 16:11:18 CET 2000

	Ahoj!

>   nevite nekdo, zda se da beztrestne patchnout apache 1.3.14 mod_czechem
> 1.3.12 ?

	Neda se. Ale ja jsem si ho predelal a kdyz tak ho muzu poslat (diff
proti mod_czech-3.1.1b2-1.3.12 ma cca. 110 KiB, cely novy
mod_czech-3.1.1b2-1.3.12,1.3.14.tar.gz ma 388 KiB). Pokud by se nasel nejaky
dobrak, ktery to muze vystavit nekde na webu, at se se mnou skontaktuje.
Zkousel jsem kontaktovat F. Prantla (pokud vim, tak posledni maintainer
mod_czech-3.1.1b2), ale od neho nedosla zadna odezva.

	Nejak extra jsem svoji upravu netestoval, jenom jsem to predelal
tak, aby patchovani probehlo ciste. Pridal jsem i patche pro novejsi PHP.
Patche pro mod_ssl jsem sice predelal, ale protoze mod_ssl nepouzivam, tak
nevim, jestli jsou dobre. Patche pro mod_ssl jsou vsak natolik trivialni, ze
jejich aplikace by nemela byt problemova.

		Ahoj

			Vita Samel

--
Vitezslav Samel