OT:SYN FLOODING

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Prosinec 8 16:58:38 CET 2000

> No potes panbuh! Tech ucastniku bylo 1500 a vetsina jich poslala svuj
> prispevek timto rozhranim. Predstavte si, ze by mi 1500 administratoru
> napsalo, ze nekdo z jejich domeny posila na muj server metodou POST
> megabajtova data a ja bych jim mel odpovidat, ze je to naprosto v poradku.
> To bych se z toho zblaznil a konference by se musela snad planovat nekolik
> let predem, aby se takovy provoz dal zvladnout, jenz pak by ty prednasky
> uz nebyly aktualni...

Skor som mal na mysli, ze uzivatelia zahlasia ze im nejde priloha vacsia
ako 5MB. T.j. musim zistit aka velka moze byt ta priloha a mozem zaistit
to , ze im poviem to mozu poslat 5x po 1MB. S tym ze 6x uz je privela.

Samozrejme pravidla sa zistuju pred pouzitit. Zabehu zistovat pravidla
nie je moc dobre.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2