OT:SYN FLOODING

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner na cesnet.cz
Pátek Prosinec 8 17:12:01 CET 2000

On Fri, 8 Dec 2000, Jan Satko wrote:

> Skor som mal na mysli, ze uzivatelia zahlasia ze im nejde priloha vacsia
> ako 5MB. T.j. musim zistit aka velka moze byt ta priloha a mozem zaistit
> to , ze im poviem to mozu poslat 5x po 1MB. S tym ze 6x uz je privela.

Na prislusne strance jsem samozrejme limit napsal, ale muze spravce
firewallu znat predem limity vsech CGI skriptu? Kdyz uzivatel vidi limit 2
MB, jeho soubor ma 1 MB, on to odesle a neprojde to, protoze firewall
povoluje pouze 512 KB, pak napise me, ze to neslo na muj server poslat
(obycejny uzivatel vetsinou ani nevi, ze je nekde na ceste firewall) a ze
to posila e-mailem. Sef programove komise mezitim najde v novem prispevku
napsano, ze abstrakt je prilozen ve webovem formulari, ale nenajde ho.
Napise tedy autorovi, aby poslal abstrakt jinou metodou. Ja objevim mail
autora a poslu abstrakt programove komisi. Autor mezitim odpovi programove
komisi, ze abstrakt poslal mne a ze ho radeji posila jeste faxem. Kdyz
byly takove pripady 2 az 3 denne, slo to zvladnout. Kdyz se ale priblizil
deadline, dostal jsem behem 5 dnu priblizne 800 souboru. Dovedete si
predstavit, jaky by to byl zmatek, kdyby jen polovina z nich mela takove
problemy s firewallem? A mohu Vas ujistit, ze prvni, komu si stezuji, jsem
ja jako tvurce prislusneho WWW formulare a teprve potom si mozna
vzpomenou, ze vlastne maji take nejakeho sveho administratora. Tu databazi
zajistuji nekolik let. Nemluvim jen akademicky, je to dlouholeta a nekdy
horka zkusenost.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner na mbox.cesnet.cz  or  wagner na icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/