OT:SYN FLOODING

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner na cesnet.cz
Pátek Prosinec 8 17:00:54 CET 2000

On Fri, 8 Dec 2000, Jan Satko wrote:

> Otazka je taktiez takato: Ako ste na ten server dostal ? Ja mozem serveru
> povedat, ze vyzadujem od klienta certifikat, ktory pozna (resp. ktory som
> vydal ja). Takze cele to je na doveryhodnosti. Co ziskate Vy ked
> prepoziciate pocitac a co ziskam ja, ked risknem Vasu serioznost.

Mam 1500 ucastniku z ruznych koutu sveta, ktere jsem v zivote nevidel, a
maji spolecne jen to, ze se chteji prihlasit na konferenci, pro kterou ja
udrzuji databazi a webove prihlasky. To ma kazdy American, Kanadan,
Francouz, Australan, Alziran, Ind, Jihoafrican, Japonec,... nejprve osobne
zaletet do Prahy, predlozit mi pas, abych mu mohl vystavit certifikat, a
on se s nim pak po webu prihlasi na konferenci?

> BTW: Niekde som cital ze je spraveny system, ktory rozoznava uzivatelov
> podla nejakej postupnosti prace s pocitacom. System si vsimne nejake casto
> sa opakujuce sekvencie a podla nich si Vas zapamata. Pripadny "hacker" by
> sa musel asi dost snazit aby zistil podla ktorej sekvencie si Vas system
> pamata. Teraz sa mi vyjavuje ze to tusim kontroloval podla toho akym
> sposobom pisete na klavesnicu.

Ze stranky na www.chisa.cz klikne na odkaz na pocitac
hroch486.icpf.cas.cz, vyplni formular a odesle. Co chete na tomhle
kontrolovat?

Zdenek Wagner
e-mail: wagner na mbox.cesnet.cz  or  wagner na icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/