OT:SYN FLOODING

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Prosinec 8 17:13:52 CET 2000

> Mam 1500 ucastniku z ruznych koutu sveta, ktere jsem v zivote nevidel, a
> maji spolecne jen to, ze se chteji prihlasit na konferenci, pro kterou ja
> udrzuji databazi a webove prihlasky. To ma kazdy American, Kanadan,
> Francouz, Australan, Alziran, Ind, Jihoafrican, Japonec,... nejprve osobne
> zaletet do Prahy, predlozit mi pas, abych mu mohl vystavit certifikat, a
> on se s nim pak po webu prihlasi na konferenci?

Od toho boli predsa vymyslene digitalne podpisy.

> Ze stranky na www.chisa.cz klikne na odkaz na pocitac
> hroch486.icpf.cas.cz, vyplni formular a odesle. Co chete na tomhle
> kontrolovat?

To by ste sa mal spytat Vy sam seba. Co ziskate tym, ze niekto podstrci
falosne udaje ? Spravi Vam tym nieco. Oplati sa Vam to ?

Ked naucim uzivatelov ako maju spravne postupovat o to mensie prostriedky
musim vynalozit na kupu firewallu. Otazkou je kolko ma bude stat to
skolenie.

Ja myslim ze tato debata vobec nemala byt o firewaloch ale o ludoch.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2