OT:SYN FLOODING

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Prosinec 8 17:25:32 CET 2000

> Na prislusne strance jsem samozrejme limit napsal, ale muze spravce
> firewallu znat predem limity vsech CGI skriptu? Kdyz uzivatel vidi limit 2

Ja by som skor povedal, ze programator cgi-scriptu by mal vediet limit,
skor nez ho vystavi.

> MB, jeho soubor ma 1 MB, on to odesle a neprojde to, protoze firewall
> povoluje pouze 512 KB, pak napise me, ze to neslo na muj server poslat

Ako to ze je vystaveny neodskusany cgi-script ? Resp. preco sa zmenila
hodnota na firewalle, bez toho aby o tom vedeli ti, co robili cgi-scripty
?

> (obycejny uzivatel vetsinou ani nevi, ze je nekde na ceste firewall) a ze
> to posila e-mailem. Sef programove komise mezitim najde v novem prispevku
> napsano, ze abstrakt je prilozen ve webovem formulari, ale nenajde ho.

Nuz asi by bolo na mieste dopisat do listu hlasku, ze priloha bola z
dovodu velkosti oseknuta.

> Napise tedy autorovi, aby poslal abstrakt jinou metodou. Ja objevim mail
> autora a poslu abstrakt programove komisi. Autor mezitim odpovi programove
> komisi, ze abstrakt poslal mne a ze ho radeji posila jeste faxem. Kdyz
> byly takove pripady 2 az 3 denne, slo to zvladnout. Kdyz se ale priblizil
> deadline, dostal jsem behem 5 dnu priblizne 800 souboru. Dovedete si

Ja Vam verim, ze Vam nie je co zavidiet, ale mozete si za to sam.
Bez spoluprace medzi spravcom firewallu a www-servera to asi pojde tazko.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2