OT:SYN FLOODING

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Prosinec 8 17:32:41 CET 2000

> A to mam prijmout prihlasku jen od toho, kdo navstivi osobne duveryhodnou
> certifikacni autoritu, ktera ma pobocky po celem svete? Ve vsem jde o
> penize. Kdyz budu klast ruzna omezeni, prihlasi se na konferenci malo lidi
> a mozna se na ni par milionu prodela...

POtom Van nejde o bezpecnost ale o peniaze :-)

> V nejhorsim pripade ten clovek nezaplati poplatek a my ho vyskrtneme.
> Stejne se skrta spousta jinych lidi, kteri z nejruznejsich duvodu nakonec
> nemohou prijet. Ja mam na sve strane vsechno osetreno, jak nejlepe umim,
> ale kdyz mi do toho zasahne jeste nejaky cizi firewall a lidi se nebudou
> moci prihlasit, nadela mi to mnohem vic skody nez uzitku.

Pokial neplatite penale(pokutu) za objednany obec+veceru+ubytovanie.
Potom sa musite dohodnut s adminom, ze Vas stroj je dobre zabezpeceny a
nech ho firewall nekontroluje(na Vasu zodpovednost).

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2