OT:SYN FLOODING

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner na cesnet.cz
Pátek Prosinec 8 17:23:44 CET 2000

On Fri, 8 Dec 2000, Jan Satko wrote:

> Od toho boli predsa vymyslene digitalne podpisy.

A to mam prijmout prihlasku jen od toho, kdo navstivi osobne duveryhodnou
certifikacni autoritu, ktera ma pobocky po celem svete? Ve vsem jde o
penize. Kdyz budu klast ruzna omezeni, prihlasi se na konferenci malo lidi
a mozna se na ni par milionu prodela...

> To by ste sa mal spytat Vy sam seba. Co ziskate tym, ze niekto podstrci
> falosne udaje ? Spravi Vam tym nieco. Oplati sa Vam to ?

V nejhorsim pripade ten clovek nezaplati poplatek a my ho vyskrtneme.
Stejne se skrta spousta jinych lidi, kteri z nejruznejsich duvodu nakonec
nemohou prijet. Ja mam na sve strane vsechno osetreno, jak nejlepe umim,
ale kdyz mi do toho zasahne jeste nejaky cizi firewall a lidi se nebudou
moci prihlasit, nadela mi to mnohem vic skody nez uzitku.

> Ked naucim uzivatelov ako maju spravne postupovat o to mensie prostriedky
> musim vynalozit na kupu firewallu. Otazkou je kolko ma bude stat to
> skolenie.

Jak kdy. Mam zkusenost, ze nekteri uzivatele 10 minut po skoleni udelaji
zase stejnou chybu...

Zdenek Wagner
e-mail: wagner na mbox.cesnet.cz  or  wagner na icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/