DNS server

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Prosinec 8 17:44:11 CET 2000

Mira Tempír wrote:

> ;-)

> co potrebujete vedet ?
> zkuste se podivat na http://cr.yp.to/djbdns.html a jestli Vam to nepujde
> tak se ozvete (s konkretnim problemem)

To jo, uz to mam. Naistaloval jsem daemontools, djbdns, podle navodu. Nastavil
jsem lokalni cache, taktez podle navodu. Ale nechce mi to nic cachovat. Dokonce to
vypada, ze dnscache ani nebezi. Nevim, jak to
funguje, v resolv.conf mam:

nameserver 127.0.0.1
nameserver 10.3.0.9

ale nic se nedeje. dnscache v bezicich procesech neni, svscan je. pstree vypise
mimo jine:

|-svscan---3*[supervise---supervise]

ale po dnscache ani stopy.

Mam:

[libor na lch libor]$ ll /service
lrwxrwxrwx   1 root     root           13 Dec  8 16:42 /service -> /etc/dnscache
[libor na lch libor]$

a v /etc/dnscache

[libor na lch libor]$ ls /etc/dnscache/
env  log  root  run  seed
[libor na lch libor]$

[libor na lch libor]$ cat /etc/dnscache/run
#!/bin/sh
exec 2>&1
exec <seed
exec envdir ./env sh -c '
  exec envuidgid dnscache softlimit -o250 -d "$DATALIMIT" /usr/local/bin/dnscache
'
[libor na lch libor]$

Co delam spatne?

Diky, Libor Chocholaty