DNS server

Mira Tempír mira na cekit.cz
Sobota Prosinec 9 20:16:57 CET 2000

| To jo, uz to mam. Naistaloval jsem daemontools, djbdns, podle navodu. Nastavil
| jsem lokalni cache, taktez podle navodu. Ale nechce mi to nic cachovat. Dokonce to
| vypada, ze dnscache ani nebezi. Nevim, jak to
| funguje, v resolv.conf mam:
|
| nameserver 127.0.0.1
| nameserver 10.3.0.9
|
| ale nic se nedeje. dnscache v bezicich procesech neni, svscan je. pstree vypise
| mimo jine:
|
| |-svscan---3*[supervise---supervise]
|
| ale po dnscache ani stopy.
|
| Mam:
|
| [libor na lch libor]$ ll /service
> [...]

tusim, ze podle navodu byste mel udelat "ln -s /etc/dnscache /service",
tohle je neco jineho jestli se nepletu, pak zalezi jakym zpusobem
jste spustil svscan

co nejake chybove hlasky v logu (popr. z konzole) ?

--
    Mira Tempír <miroslav.tempir na cekit.cz> ---[..čekit...]---
    http://www.cekit.cz/ ------------ it's all about Internet