XFree 4.0.1, hloubka barev, framebuffer

Vondracek Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Sobota Prosinec 9 16:08:42 CET 2000

S touto kartou jsem nemel u predchoziho Suse problem, ale mel jsem neco
podobneho u Red Hat. Nespoustely se mi X-ka. Musel jsem rucne upravit
frekvenci monitoru, ubral jsem par desetin a vse pak chodilo. Bohuzel =
uz
presne nevim, kde to bylo v tom konfiguraku X, nekde tam byly rozliseni
hloubka a frekvence, ale vic nevim. Nemuze to byt podobny problem?

Jan Vondracek