XFree 4.0.1, hloubka barev, framebuffer

Neděle Prosinec 10 11:05:09 CET 2000

On Sat, 9 Dec 2000, David Klimek wrote:

> nedari se mi prinut X server, aby pouzival jinou hloubku
> barev nez 8 ( pokud se snazim pouzit jinou tak se nespusti
> s tim, ze nemuze najit pouzitelny mod )

A zbydou tam vubec nejaky mody? Nenadava to napriklad, ze neni povolena
tak vysoka frekvence (horizontalni nebo vertikalni)? Zkuste se podivat
(nebo mi poslat) cely log kdyz date (resp. misto X zadat Xwrapper):

X -probeonly 2> log

> Z tehle radku, bych rekl, ze problem nejak souvisi s
> framebufferem:
>
> (==)S3VIRGE(0): Depth 8, (==) framebuffer bpp 8
> (==)S3VIRGE(0): Default visual is Pseudocolor S3VGetRec

Ja pouzivam pro S3 normalni SVGA X server 3.3.6 spolu s XFree 4.0.1,
protoze v 4.0.x zatim podpora pro tuhle kartu neni. Neni to nahodou tim?

--
                        Milan Kerslager