Rychlost Linuxu vs Ms Windows

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Neděle Prosinec 10 22:28:15 CET 2000

On Sun, Dec 10, 2000 at 09:08:11PM +0100, Jiří Mlíka wrote:
>      Kdyby nebylo spousty ochotnych lidi v teto konferenci, tak dneska
>      treba Linux nepouzivam, kdo vi. Berte to tak, ze tem novackum
>      mate co predat. A ja vim ze zrovna Vy mate co predavat.

Kdybych jim mohl dat jednu OPRAVDU DOBROU RADU(tm), tak bych jim rekl,
at tuto konferenci aspon rok nepouzivaji.

Ja jsem se o existenci teto konference dozvedel az asi 1 rok po tom, co
jsem zacal Linux pouzivat. Koupil jsem si knihu (Linux - Internet server
(Satrapa - Randus)), cetl jsem HOWTO, manualove stranky, dokumentaci ...

Vysledek je ten, ze jsem se naucil, jak to do sebe zapada, kde najdu
informaci co potrebuji ... Kdybych uz od zacatku tuto konferenci
pouzival, tak bych se ptal na kazdou drobnost, kterou bych jinak nasel u
sebe na disku ... Takhle si umim pomerne efektivne kazdou informaci
najit sam, mam v tom jisty 'grif'.

Mimochodem, puvodni tazatel se da facto na nic nezeptal, spise jen
kritizoval. Uzivatel, ktery ten Linux neumi ani poradne nainstalovat,
tak uz ho peruje, jak je pomalej ...

Preji hezky den

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//