Rychlost Linuxu vs Ms Windows

Pavel SVARC stefan.samecek na volny.cz
Neděle Prosinec 10 22:03:50 CET 2000

Zdravím,

Nemám pocit že by tu někdo někomu "napráskal". LINUX sem bez větších
problémů nainstaloval před léty na P200/64MB včetně X a nevím o tom že by to
chodilo pomalu a sekalo se to. O "hdparm" vím že existuje a vždycky sem měl
představu že je spíš pro lidi s 486kou kteří se mohou tímto pokusit vyladit
svůj systém na max.
  Když víte co a jak proč jste sám neporadil ?? Přiznám se rád bych poradil,
ale není nějak co. Uživatel sepsal svůj vztek a poslal do konference. Někde
se totiž dočetl že LINUX je super výkonný OS a těšil se jak si zapaří (pokud
ne tak se mu velice omlouvám). Takový uživatel LINUXu moc nepomůže. Pokud
tento problém po záměně LINUX za Windows pošlete do konference o windows
setkáte se s přibližně stejnou reakcí.

S pozdravem Stefan

PS: neberte to že sem vám "TO" nandal nic takového sem neměl v úmyslu :O))

"Jiří Mlíka" <jmlika na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3A33E2AB.24257DE1 na volny.cz...