Rychlost Linuxu vs Ms Windows

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Neděle Prosinec 10 21:08:11 CET 2000

     Dobry den

     Tedy pane kolego to jste tomu Windozakovi napraskal. Jako psovi, to se musi
nechat. Ja to chapu, ze vas takoveto dotazy rozciluji (mne uz dneska taky), ale
podivejte se na to z jeho pohledu.
     Kdyz si bez vetsich znalosti nainstalujete Linux, tak Vam zrovna nebude
pripadat moc rychly. Vsichni prece vime, ze pokud treba na disk nepostveme
takovy "hdparm", tak na nejakou rychlost muzeme zapomenout (a podobnych veci by
se dalo nalezt...). Jenze, kdyz jste v Linuxu novacek, tak to treba nemusite
vedet, ze jo.
     To je prece normalni, ze se objevuji novacci, nevi si s leccims rady a
delaji ukvapene zavery (to nastve nejvic). Dneska je spousta dokumentace.
Takoveho novacka pak staci vhodne nasmerovat a pokud ma opravdu zajem, tak uz si
s tim poradi.
     Kdyby nebylo spousty ochotnych lidi v teto konferenci, tak dneska treba
Linux nepouzivam, kdo vi. Berte to tak, ze tem novackum mate co predat. A ja vim
ze zrovna Vy mate co predavat.
     Budte take trochu pragmaticky, cim vice uzivatelu Linuxu, tim vice
ovladacu, uvolnenych specifikaci, knizek a sluzeb.

     S pozdravem
                             Jiri Mlika