OT:SYN FLOODING

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Prosinec 11 10:37:20 CET 2000

>A muzete mi rici, proc by napr. pro pozadavek HEAD nemohl byt jednoduse
>vyuzit UDP protokol?

minimalne proto, ze by to bylo vzhledem k protokolu nesystemove. Navic by
WWW server (a kazda proxy) musel zbytecne otevirat UDP socket. Coz vzhledem
k tomu ze HEAD je stejne skoro k nicemu (tim nerikam, ze nejsou specialni
situace kdy se hodi, ale normalni WWW prozovoz jej k nicemu nepouziva) by
bylo plytvani systemovymi zdroji.

Zdravi
D. Toman