OT:SYN FLOODING

Pondělí Prosinec 11 11:18:33 CET 2000

> minimalne proto, ze by to bylo vzhledem k protokolu nesystemove. Navic by

	A u DNS prenaseni zon pomoci TCP povazujete take za nesystemove,
prestoze se na dotazy pouziva UDP?

> situace kdy se hodi, ale normalni WWW prozovoz jej k nicemu nepouziva) by
> bylo plytvani systemovymi zdroji.

	Zalezi na prioritach, ja naopak za plytvani sys. zdroji povazuji
vytvoreni stavoveho virt. kanalu (znacne nenazraneho co se tyce pasma a
pomeru Entropie/ informace), vytvoreni dalsiho syna (forkem ci jinym
mechanismem) apod. Na pozadavek HEAD po UDP se da velmi jednoduse a
rychle odpovedet pomoci jednoho UDP paketu s odpovedi a kontrolnim
souctem.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno