DNS server - VYRESENO

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Prosinec 11 14:01:13 CET 2000

Pavel Kankovsky wrote:

> Proble je mozna v tom, ze uvedenym prikazem skutecne vznikne popisovana
> nespravna konstrukce v pripade, ze adresar /service pred jeho provedenim
> neexistoval. Takze "rm /service; mkdir /service" a jeste jednou.

Bylo to tim, stacilo si jeste jednou precist dokumentaci. Myslim, opravdu precist a ne
jen projit. :-(
Ted to funguje docela dobre, jedine co se mi nepodarilo je pridat zaznam o sekundarnim
nameserveru. 'make' projde bez chyb, ale pri vypisu pomoci 'dig' zadny nevypise. Nevite
cim to je? Taky jsem se nikde nedozvedel jak pouzivat "Uncommon data lines" v
konfiguraku pro tinydns. Konkretne mam na mysli obecny radek zacinajici dvojteckou.
Zatim pouzivam jen uncommon pro SOA.

S pozdravem, Libor Chocholaty