DNS server - VYRESENO

Mira Tempír xtempir na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 11 18:21:38 CET 2000

| Ted to funguje docela dobre, jedine co se mi nepodarilo je pridat zaznam o sekundarnim
| nameserveru. 'make' projde bez chyb, ale pri vypisu pomoci 'dig' zadny nevypise. Nevite
| cim to je?

pomoci 'dig' znamena co ?
jestli jste zkousel AXFR, tak to tinydns nedela, potrebujete
axfrdns, ale dokumentaci jste si cetl, tak to bude necim jinym
zkuste to nejak priblizit

| Taky jsem se nikde nedozvedel jak pouzivat "Uncommon data lines" v
| konfiguraku pro tinydns. Konkretne mam na mysli obecny radek zacinajici
| dvojteckou. Zatim pouzivam jen uncommon pro SOA.

    :fqdn:n:rdata:ttl:timestamp

 Generic record for fqdn. tinydns-data creates a record of type n for fqdn
 showing rdata. n must be an integer between 1 and 65535. The proper format
 of rdata depends on n. You may use octal \nnn codes to include arbitrary
 bytes inside rdata.

Jste si jisty, ze to potrebujete ?
Pokud je problem v tom druhem policku, tak hledejte v RFC.

s pozdravem
  Mira Tempír, student at fi.muni.cz
   <xtempir at informatics.muni.cz>