Rychlost Linuxu vs Ms Windows

skim na egarden.cz skim na egarden.cz
Pondělí Prosinec 11 14:33:00 CET 2000

ahoj

On Sun, 10 Dec 2000, Martin Maok wrote:

> Kdybych jim mohl dat jednu OPRAVDU DOBROU RADU(tm), tak bych jim rekl,
> at tuto konferenci aspon rok nepouzivaji.
>
> Ja jsem se o existenci teto konference dozvedel az asi 1 rok po tom, co
> jsem zacal Linux pouzivat. Koupil jsem si knihu (Linux - Internet server
> (Satrapa - Randus)), cetl jsem HOWTO, manualove stranky, dokumentaci ...

Presneji receno je uplne jedno od jake knizky zacnes, ale moje snaha se
vzdycky zapocitava - a to neni jenom tady - kdekoliv se spoleham na jine
lidi,jde to se mnou s kopce. Nekdy je ale vyhodnejsi se zeptat a proto je
zde tato konference.

> Vysledek je ten, ze jsem se naucil, jak to do sebe zapada, kde najdu
> informaci co potrebuji ... Kdybych uz od zacatku tuto konferenci
> pouzival, tak bych se ptal na kazdou drobnost, kterou bych jinak nasel u
> sebe na disku ... Takhle si umim pomerne efektivne kazdou informaci
> najit sam, mam v tom jisty 'grif'.

Ale nikdo si to neuvedomuje.

> Mimochodem, puvodni tazatel se da facto na nic nezeptal, spise jen
> kritizoval. Uzivatel, ktery ten Linux neumi ani poradne nainstalovat,
> tak uz ho peruje, jak je pomalej ...

souhlas

Preji hezky den

mike

btw: ten prispevek je obecny ne pro mm, ten to vi velice dobre :-)

--
`Michal Spacek                             "
|       Debian user, TeX user              x
o       e-mail: skim na egarden.cz            |
,       ICQ: 66962942       ____           v