Pine + zgv

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Prosinec 11 14:52:50 CET 2000

Pro poštu jsem se rozhodl pro program pine a take jsem chtel prohlížet
obrázkové soubory pomocí programu zgv.

Když jsem zadal program zgv do příslušného nastaveni tak to nechtělo vůbec
obrázky zobrazovat, tak sem s tím blbnul a do nastaveni napsal skript na
zobrazení obrazku:

#!/bin/bash
zgv $1

-----------------------------
Tento nezobrazí obrázek

kdežto pokud tam po zgv připíši

sleep 1s

tak vše funguje OK a obrazek se normálne zobrazí a po ENTER se zgv ukončí.
Problém je podle mě v tom že zgv je spuštěn na pozadí (z pine) a než zgv
obrázek načte tak ho pine smaže.

Dá se nějak pine donutit aby to nespouštěl na pozadí?

A proč to při prohlížení html lynxem přes pine nedělá?

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus!
Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale sirit!
Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!