Rychlost v Solarisu a v Linuxu

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Prosinec 11 14:53:31 CET 2000

Hana Skoumalova wrote:

> Dobrý den,
>
> tohle není žádný zásadní problém, jenom mi to trochu vrtá hlavou.
>
> Píšu program v C-čku, který má opracovat slovník zvíci asi 15.000
> slov.

co presne z tim slovnikom robis?

> Nejsem žádný programátor, takže ten program podle toho vypadá, ale já
> potřebuju dostat rychle nějaké výsledky a ne elegantní a rychlý kód.
> V tom programu používám globální proměnné, které se inicializují před
> zpracováním každého nového slova (to znamená asi 15.000-krát). V
> práci ten program píšu a ladím v Solarisu a doma v Linuxu. Zdálo se
> mi, že v Linuxu to běží trochu rychleji než v Solarisu (měřeno od
> oka), pak jsem ale v té inicializaci přidala jeden vnořený cyklus a v
> Linuxu se ten program téměř zastavil.

to vyzera dost cudne :( urcite su oba rovnaka verzia?

to moze bit kludne aj kompilatorom.

--
Praxe ukazuje, ze vzruseni zen lze podporit mnoha mechanickymi
"hrackami".

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.